Obavijest korisnicima otočnih iskaznica za povlašteni prijevoz

Na poveznici se nalazi popis linija: Državne linije s obvezom javne usluge
Za izdavanje otočne iskaznice nadležna je Agencija za obalni linijski pomorski promet.
Zahtjevi za izdavanje otočne iskaznice podnose se u poštanskim uredima ili putem usluge OTOČNA ISKAZNICA koja je dostupna preko servisa e-građani.
Pozivamo korisnike otočnih iskaznica na otvaranje našeg prepaid računa kako bi si osigurali brže i jednostavnije putovanje:
Zahtjev za otvaranjem računa - Fizičke osobe - Otočno stanovništvo
Zahtjev za otvaranjem računa - Pravne osobe sa sjedištem na otoku
Upute za registraciju otočne iskaznice
Kao vlasnik otočne iskaznice, studentske isprave (x-ice) ostvarujete pravo na povlašteni prijevoz sukladno Zakonu o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu. Svoja prava prilikom kupovine karte možete ostvariti samo uz predočenje važeće otočne iskaznice. Istu ste dužni predočiti i prilikom ukrcaja. Ako ostvarujete pravo na besplatan prijevoz, karta će Vam se izdati direktno na ukrcaju na brod očitanjem Vaše otočne iskaznice. Isključivo u slučaju tehničkih problema s čitačima na brodu, besplatna karta izdat će se na prodajnom mjestu Jadrolinije. U slučaju da Vam je otočna iskaznica, x - ica oštećena, dužni ste se javiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet i zatražiti novu iskaznicu.
Staru otočnu iskaznicu potrebno je izbrisati, a novu ponovo registrirati na svom profilu.
Putnu kartu izdanu temeljem otočne iskaznice za putnika, otočne iskaznice za vozila i vinjete, studentske isprave (x - ice) može koristiti isključivo i jedino korisnik iskaznice/isprave. U slučaju utvrđene zlouporabe otočne iskaznice za putnika, otočne iskaznice za vozila i vinjete, studentske isprave (x - ice), korisniku će se ista rješenjem Ministarstva mora, prometa i infrastrukture deaktivirati na razdoblje od 6 mjeseci, a u slučaju ponovljene zlouporabe i trajno oduzeti prava na povlašteni prijevoz.