Prepaid račun mogu otvoriti sve pravne i punoljetne fizičke osobe bez obzira na prebivalište. Račun mogu otvoriti i vlasnici Otočne iskaznice, bez da zatraže Jadrolinija2Go karticu. Otočna iskaznica je sredstvo identifikacije prepaid računa koji je korisnik otvorio te zamjenjuje i ima sve funkcije Jadrolinija2GO kartice. Na jedan prepaid račun može biti vezano više kartica. Sve kartice koje su vezane za račun, ovlaštene su za korištenje sredstava s istog.
Formular za pravne osobe - sjedište na otoku
{ "time": 1740997059271, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Račun koji korisnik dobrovoljno otvara u Jadroliniji i uplaćuje novčani iznos na njega te ga nakon uplate može koristiti za kupovinu karata za sve nacionalne linije koje Jadrolinija održava." } } ], "version": "2.27.2" }
{ "time": 1740999050006, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Jadrolinija2Go\nkartica izdaje se za osobe i vozila. Na istom računu je moguće imati\nneograničen broj prepaid kartica." } } ], "version": "2.27.2" }
{ "time": 1740999104760, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Prepaid račun mogu otvoriti sve pravne i punoljetne fizičke osobe bez obzira na prebivalište.\nRačun mogu otvoriti i vlasnici Otočne iskaznice, bez da zatraže Jadrolinija2Go karticu. Otočna iskaznica je sredstvo identifikacije prepaid računa koji je korisnik otvorio te zamjenjuje i ima sve funkcije Jadrolinija2GO kartice.\nNa jedan prepaid račun može biti vezano više kartica. Sve kartice koje su vezane za račun, ovlaštene su za korištenje sredstava s istog." } } ], "version": "2.27.2" }
{ "time": 1740999167608, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Ako je korisnik vlasnik Otočne iskaznice, ne mora zatražiti Jadrolinija2Go karticu, već je Otočna iskaznica sredstvo identifikacije za korištenje prepaid računa." } } ], "version": "2.27.2" }
Korisnik treba ispuniti i potpisati Zahtjev, koji se može preuzeti na šalterima Jadrolinijinih agencija ili na internetskoj stranici www.jadrolinija.hr i priložiti presliku osobne iskaznice. Potpisom zahtjeva korisnik prihvaća Opće uvjete za korištenje prepaid računa. Ako zahtjev za prepaid račun uključuje izdavanje kartice za vozila, potrebno je priložiti presliku prometne dozvole.
Ako je korisnik vlasnik Otočne iskaznice, potrebna je preslika Otočne iskaznice kako za osobu, tako i za vozilo, uz sve navedeno iz točke 6.
Ako je korisnik vlasnik Otočne iskaznice, potrebna je preslika Otočne iskaznice kako za osobu, tako i za vozilo, uz sve navedeno iz točke 6.
{ "time": 1740999213958, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Zahtjev za otvaranje prepaid računa moguće je\nzatražiti u agencijama Jadrolinije: Rijeka, Mali Lošinj, Zadar, Preko, Biograd,\nŠibenik, Split, Rogač, Hvar, Supetar, Makarska,\nPloče, Korčula, Vela Luka, Stari Grad, Vis i Dubrovnik\nili na e- mail adresu prepaid@jadrolinija.hr" } } ], "version": "2.27.2" }
{ "time": 1740999277469, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Pravne osobe podnose zahtjev za otvaranje računa isključivo putem e-maila na adresu\nprepaid@jadrolinija.hr." } } ], "version": "2.27.2" }
Gotovinska uplata za fizičke osobe obavlja se u agencijama u kojima se i otvara račun, internet bankarstvom ili putem opće uplatnice na IBAN:HR7224020061500036996, a u poziv na broj potrebno je upisati 337-broj ugovora prepaid računa. Model: HR00
Uplata novca za pravne osobe obavlja se isključivo virmanski na IBAN:HR7224020061500036996, a u poziv na broj potrebno je upisati 655-broj ugovora prepaid računa. Model: HR00
Minimalni iznos uplate na Prepaid račun je 13,27 EUR/100,00 kuna, a maksimalni iznos nije limitiran.
Limit potrošnje definiran je raspoloživim sredstvima na računu. Nije dozvoljen odlazak u minus. Nema dnevnog ograničenja kupovine broja karata.
Uplatu na prepaid račun nije moguće izvršiti kreditnom karticom.
Fizičke osobe koje u gotovini uplaćuju sredstva na prepaid račun, u poslovnicama Jadrolinije sredstva mogu koristiti odmah nakon izvršene uplate, dok pravne osobe uplaćena sredstva na Prepaid račun putem virmanske uplate koriste sljedeći radni dan, nakon što je virman proknjižen.
{ "time": 1740999331477, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Iskup sredstava moguć je ukoliko je na računu ostao\niznos veći od 2,65 EUR,\nali isključivo na temelju pismenog zahtjeva upućenog e-mailom na adresu:\nprepaid@jadrolinija.hr. Korisnik prepaid računa koji želi otkazati ugovor, a za\nkoji je evidentirano pozitivno stanje prepaid računa stječe pravo na povrat\nuplaćenih sredstava umanjen za naknadu zatvaranja prepaid računa sukladno\nOdluci o naknadama i ostvareni bonus sukladno Odluci o bonusu." } } ], "version": "2.27.2" }
Maloljetna osoba ne može otvoriti prepaid račun.
{ "time": 1740999380153, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Naknada za svako izdavanje izdavanje Jadrolinija 2GO kartice iznosi 2,65 EUR/20,00 kn." } } ], "version": "2.27.2" }
Valjanost Jadrolinija2Go kartice je neograničena.
{ "time": 1740999410758, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Jadrolinija2Go\nkarticu možete preuzeti u poslovnici Jadrolinije u kojoj je predan zahtjev u\nroku od 20 dana od podnošenja\nzahtjeva, a pravnim osobama ista će biti dostavljena poštom." } } ], "version": "2.27.2" }
Korisnik usluge Prepaid računa mora imati valjan e-mail, jer se putna karta prodana putem hand - held uređaja prilikom ulaska u brod dostavlja u obliku e-karte na e-mail kao potvrda transakcije. U slučaju reklamacija, istu je potrebno čuvati 15 dana.
{ "time": 1740999635349, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Stanje Vašeg računa kao i sve transakcije možete naći na linku. " } } ], "version": "2.27.2" }
Sredstva s prepaid računa moguće je koristiti na svim prodajnim kanalima Jadrolinije (agencije, web stranica , mobilna aplikacija) , kao i na uređajima za evidenciju ukrcaja na ulasku na brod, koji će evidentirati ulazak i naplatiti kartu te teretiti korisnikov Prepaid račun isključivo za uslugu kupovine putne karte.
Postupak registracije J2GO kartice je sljedeći: · Na https://www1.jadrolinija.hr/ProdajaWeb#/login potrebno je izvršiti prvu prijavu . Za prvu prijavu u oba polja upisuje se broj prepaid računa i nakon toga mijenja lozinka po osobnom izboru · Nakon toga na „pretraži red plovidbe i kupi kartu“ izaberete bilo koju liniju i datum polaska · Izaberete jedno putovanje klikom na „Kupi“ · U desnom gornjem kutu ekrana pojaviti će se opcija registracija · Nakon izvršene registracije u desnom kutu pojaviti će se Vaš profil · Kliknete na izmjenu profila i dobiti ćete opciju dodavanja prepaid/postpaid kartica · Možete registrirati sve kartice ili samo jednu · Prilikom registracija kartice potrebno je staviti „minus“ između brojeva 71-02152112-36 · Nakon izvršene registracije , možete krenuti u kupovini i kada dođete do ekrana koji Vas vodi na plaćanje izaberete opciju „plaćanje prepaid karticom“, klik na odabranu karticu i za navedeni iznos teretiti će se Vaš prepaid račun, a e-kartu dobiti će e-mailom.
{ "time": 1709281859899, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Postupak registracije do izmjene profila identičan je kao i za registraciju J2go kartice.\nZa registarciju otočne iskaznice potrebno je iskaznicu registrirati 2 puta – jednom za ostvarivanje prava na povlašteni prijevoz klikom na “otočke kartice” i dodaj otočku karticu i drugi put za plaćanje putem prepaid računa klikom na “prepaid/postpaid kartice” i dodaj prepaid/postpaid karticu." } }, { "id": "aUk2zZs27q", "type": "attaches", "data": { "file": [ { "url": "/download/6c2b2eefe3c93fc72193a6638d6db241", "size": 138467, "name": "Upute za registraciju J2go, otočne i OSI iskaznice.pdf", "extension": "pdf" } ], "title": "Upute za registraciju" } } ], "version": "2.27.2" }
{ "time": 1740999563274, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Jadrolinija2Go kartica vrijedi na svim nacionalnim linijama koje Jadrolinija održava." } } ], "version": "2.27.2" }
Kartica ne vrijedi kod drugih brodara.
Naplata putem Jadrolinija2Go kartice/Otočne iskaznice se ne autorizira ni pinom ni potpisom. Vlasništvo je i odgovornost podnositelja zahtjeva/vlasnika te je za sve pronevjere odgovoran vlasnik, u slučaju da nije zatražio deaktivaciju kartice kada je primijetio gubitak, krađu ili sl. Prilikom uplate sredstava na Prepaid račun, korisniku će biti izdan račun.
Vlasnik Jadrolinija2Go kartice/Otočne iskaznice koji ima položena sredstva na Prepaid račun može se ukrcati direktno na brod. Evidencijom na uređaj bit će mu definirana Tarifa i naplaćena cijena karte, sukladno usluzi na kartici i trenutno važećoj i pripadajućoj Tarifi. Iznimka od ovog pravila su brzobrodske linije i trajektne linije s rezervacijama za vozila , gdje preporučamo kupovinu karte unaprijed putem nekog od prodajnih kanala Jadrolinije
{ "time": 1740999446686, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Korisnik neće fizički dobiti papirnatu putnu kartu, već potvrdu na e-mail, u čijem će se privitku nalaziti e-karta, koju je potrebno čuvati 15 dana." } } ], "version": "2.27.2" }
Korisnik je obvezan javiti se u agenciju Jadrolinije u luci ukrcaja.
Korisnik je obvezan javiti se u agenciju Jadrolinije u luci ukrcaja kako bi izvršio nadopunu sredstava na korisničkom računu ili kupio kartu bez korištenja Jadrolinija2Gokartice
Naknada se ne naplaćuje.
{ "time": 1740999539836, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Korisnik je dužan odmah po gubitku ili krađi\nJadrolinija2Go kartice, sumnji na zlouporabu kao i po ustanovljenoj zlouporabi,\nbez odgađanja obavijestiti jednu od agencija Jadrolinije iz točke 8. telefonom, uz naknadno pisanu Izjavu\nkoju vlastoručno potpisuje i dostavlja na e-mail: prepaid@jadrolinija.hr. Ako\nkorisnik, nakon prijave gubitka ili krađe kartice odnosno zlouporabe kartice,\npronađe karticu, istu ne smije koristiti. Vlasnik Prepaid računa, koji je\nistovremeno i korisnik Otočne iskaznice, obvezan je prijaviti gubitak/krađu\nOtočne iskaznice Jadroliniji radi sprječavanja zlouporaba po Prepaid računu, kao i Agenciji za obalni linijski pomorski promet kao vlasniku iskaznice. Jadrolinija će onemogućiti samo i isključivo\nkorištenje računa, dok za nemogućnost korištenja povlaštenog prava Jadrolinija\nnije odgovorna." } } ], "version": "2.27.2" }
Jadrolinija će odmah po dojavi onemogućiti korištenje prijavljene Jadrolinija2Go kartice/Otočne iskaznice na svim svojim naplatnim uređajima.
{ "time": 1740999873081, "blocks": [ { "id": "0", "type": "paragraph", "data": { "text": "Korisnik mora podnijeti novi zahtjev za izdavanje kartice te istu registrirati na otvoreni Prepaid račun. Zahtjev se podnosi po već opisanom postupku u navedenim poslovnicama. Cijena ponovnog izdavanja kartice je 2,65 EUR." } } ], "version": "2.27.2" }
Isplata sredstava moguća je ukoliko je na računu ostao iznos veći od 2,65 EUR/ 20,00 kuna, a isključivo na temelju pismenog zahtjeva upućenog e-mailom na adresu: prepaid@jadrolinija.hr. Korisnik Prepaid računa koji želi otkazati ugovor, a za koji je evidentirano pozitivno stanje Prepaid računa stječe pravo na povrat uplaćenih sredstava umanjen za naknadu zatvaranja Prepaid računa sukladno Odluci o naknadama i ostvareni bonus sukladno Odluci o bonusima.
Nakon što je korisnik podnio zahtjev za novu Jadrolinija2Go karticu, ista se može vezati za već otvoreni račun te se putem iste mogu koristiti preostala sredstva.
Zahtjev za otvaranje Prepaid računa, Opće uvjete korištenja Prepaid računa i Učestala pitanja i odgovore možete naći na www.jadrolinija.hr