Česta pitanja

Kapetan i pomoćnica na zapovjednom mostu
  • 1. Lokalne linije

    1. Plaća li se cijena za bicikl na trajektnim linijama ako je na krovu vozila ili na nosačima iza vozila?

      Na trajektnim i brodskim linijama cijena za bicikl naplaćuje se sukladno tarifi (osim na brodskoj liniji 409 gdje prijevoz bicikli nije dozvoljen). Nošenje rastavljene bicikle u salone ili na palube ( osim u kompletno zatvorenoj torbi) nije dozvoljeno, odnosno podliježe naplati na isti način kao bicikle u garaži Ukoliko je bicikl na krovu vozila, ne naplaćuje se dodatno, ali ga je potrebno prijaviti kao dodatnu visinu prilikom kupovine karte zbog prostora na trajektu.

      Ukoliko je bicikl na nosačima iza vozila prijavljuje se ukupna dužina (vozilo + bicikl), te ako ista prelazi 5 m dužine, obavezni ste kupiti kartu za osobno vozilo preko 5 m dužine. Nepravilno deklariranim vozilima ne garantiramo ukrcaj.

    2. Koja je razlika u trajektnim, brodskim i brzobrodskim linijama?

      Prijevoz vozila moguć je samo na trajektnim linijama, dok se na brodskim i brzobrodskim linijama (katamaranima) prevoze samo putnici.

    3. Kupio sam kartu elektroničkim putem. Moram li je printati?

      Kartu ne morate printati. Možete je imati i na zaslonu mobilnog telefona, ali je svakako pripremite prije ukrcaja.

    4. Što moram imati prilikom kupnje karte za vozilo?

      Kupujete li kartu elektroničkim putem ili u agenciji, pripremite prometnu dozvolu jer je upis određenih podataka o vozilu obavezan.

    5. Gdje se mogu informirati o linijama (cijene, redovi plovidbe, pravilnici)?

      Molimo da provjerite redove plovidbe, cijene i ostale informacije na našoj web stranici. Garantiramo za točnost samo onih podataka objavljenih na našoj internetskoj stranici. Karte možete kupiti izravno putem našeg online sustava za kupnju ili putem mobilne aplikacije mJadrolinija. Naplata će biti provedena samo nakon što unesete podatke o kreditnoj kartici. Sustav možete koristiti i za pretraživanje reda plovidbe i cijena putovanja.

    6. Putovat ću s rent-a-car vozilom i još uvijek ne znam registraciju, a želim kupiti kartu.

      U tom slučaju, prilikom kupnje karte označite "rental".

    7. Mogu li ukrcati bicikl na katamaran?

      Bicikli nisu dopušteni na našim katamaranima.

    8. Imam teret na krovu vozila, plaćam li za njega dodatnu cijenu?

      Ukoliko teret po dužini ne prelazi duljinu vozila, ne plaća se posebno. Ukoliko teret prelazi duljinu vozila za svaki metar plaća se cijena za jednu tonu.

    9. Mogu li kupiti kartu na brodu?

      Kartu na brodu možete kupiti samo iznimno, u slučaju kada prodajno mjesto ne radi. Preporučujemo kupnju putem mobilne aplikacije mJadrolinija ili putem naše internetske stranice.

    10. Mogu li putovati s kućnim ljubimcem?

      Dozvoljen je  prijevoz kućnih ljubimaca i to pasa, mačaka, ptica i ostalih malih životinja na trajektima i brodovima uz obavezan boravak na otvorenoj palubi. Prijevoz kućnih ljubimaca na lokalnim linijama je besplatan. Ove životinje mogu se prevoziti samo tako da ne predstavljaju opasnost ili smetnju za putnike ili brod. Vlasnici, odnosno pratitelji tih životinja preuzimaju rizik za putovanje kućnih ljubimaca i moraju sami o njima voditi brigu (hrana, piće, higijene i ostale potrebe), a odgovorni su za sve eventualne štete nanesene putnicima, posadi ili brodu. Psi na brodu moraju imati brnjicu (izuzev psa pomagača) i voditi se na povodniku. Dozvoljen je prijevoz malih kućnih ljubimaca u salonima, isključivo u torbi za nošenje i prijevoz kućnih ljubimaca maksimalnih dimenzija 45 x 35 x 25 cm s vodonepropusnim dnom. Ukupna težina torbe s kućnim ljubimcem ne smije prelaziti 8 kg. Torba se mora držati ispod sjedala ili u krilu, a jednom putniku dozvoljava se samo jedna torba s kućnim ljubimcem. Prijevoz malih kućnih ljubimaca je besplatan. Za sve ostale kategorije kućnih ljubimaca zabranjuje se prijevoz katamaranima. U slučaju prigovora putnika na ponašanje životinja smještenih u salonu, zapovjednik ima pravo iskrcati vlasnika i životinju problematičnog ponašanja u prvoj luci pristajanja, bez prava na povrat novaca.

    11. Može li brodom dijete putovati samo?

      Na brodovima na lokalnim linijama dijete do 12 godina ne može putovati bez pratnje odrasle osobe. Prodaja karte za dijete vrši se samo uz kartu za odraslu osobu ili dokaz da odrasla osoba koja putuje s djetetom posjeduje putnu kartu.

    12. Postoji li popust za grupno putovanje?

      Grupe putnika na lokalnim linijama mogu koristiti samo popuste predviđene Zakonom o povlasticama u unutarnjem putničkom prometu za grupna putovanja učenika i studenata. Zatražite više informacija na booking@jadrolinija.hr.

    13. Kako se određuje cijena prijevoza robe na trajektnim linijama?

      Cjenik za prijevoz robe objavljen je na našim internetskim stranicama. Jedinice mjere su 100 kg ili 1 m3 uz napomenu da se sva roba koja je teža od 200 kg naplaćuje prema cjeniku za svakih 100 kg, kao i roba koja zauzima manje prostora od 1 m3 (npr. pisma, manje kutijice, lijekovi i drugo).

    14. Postoji li rezervacija na lokalnim linijama?

      Prodaja karata za određeno vrijeme polaska vrši se na svim brzobrodskim linijama za putnike, te na sljedećim državnim trajektnim linijama za vozila:

      • Valbiska - Lopar
      • Zadar (Gaženica) – Rivanj – Sestrunj – Zverinac – Molat – Ist
      • Zadar (Gaženica) - Ist - Olib - Silba- Premuda - Mali Lošinj
      • Zadar (Gaženica) - Brbinj (Dugi otok)
      • Zadar (Gaženica) - Bršanj - Rava - Mala Rava
      • Šibenik - Zlarin - Obonjan - Kaprije - Žirje
      • Split - Vis
      • Trogir (Soline) - Drvenik Mali - Drvenik Veli
      • Split - Stari Grad (Hvar)
      • Split - Rogač (Šolta)
      • Split - Vela Luka (Korčula) - Ubli (Lastovo) 
      • Sumartin (Brač) – Makarska 
      • Prodaja karata za određeno vrijeme polaska osim na svim katamaranskim  linijama, dostupna je i na brodskoj liniji:
      • Dubrovnik - Koločep - Lopud - Suđurađ (Šipan)

      Redove plovidbe provjerite na linku.

      Savjetujemo da putnu kartu kupite ranije kako biste bili sigurni da ćete putovati upravo onda kada želite, a u luku je potrebno doći najkasnije do 45 minuta prije polaska trajekta. Korisnici prepaid i postpaid kartica mole se da na ovim linijama putne karte kupe na vrijeme putem nekog od prodajnih kanala Jadrolinije. Dolaskom u luku, lučki redari osigurat će nesmetan ulazak na trajekt sukladno putnoj karti odnosno rezervaciji. Za linije bez rezervacije (karte imaju naveden samo datum polaska) ukrcaj se temelji na redoslijedu dolaska u luku, a putna karta vrijedi za jedno putovanje odabrane linije do datuma koji je naveden na karti. Na tim linijama ne garantiramo ukrcaj u željeno vrijeme, stoga preporučujemo dolazak u luku 1 - 2 sata prije željenog vremena isplovljavanja, a za neke linije za vrijeme turističke sezone i ranije.

    15. Mogu li zamijeniti prijevoznu kartu?

      Na lokalnim linijama, karta se može otkazati samo u roku valjanosti, odnosno do vremena polaska naznačenog na karti za linije s rezervacijom, a na linijama bez rezervacije do posljednjeg polaska broda u roku valjanosti prijevozne karte. Odstupnina za storniranje karte iznosi 10%. Na međunarodnim linijama iznos odstupnine ovisi o trenutku otkazivanja rezervacije. Uvjete otkazivanja možete pronaći na linku. Otkazivanje možete izvršiti izravno u našim agencijama ili možete poslati e-mail na: booking@jadrolinija.hr i zatražiti otkazivanje karata. Napominjemo da obratite pažnju na radno vrijeme kako bi Vaša karta bila otkazana na vrijeme.

    16. Promijenio sam vozilo ili registraciju, a putujem na lokalnoj liniji. Moram li mijenjati kartu?

      Nije potrebno mijenjati vozilo niti registarsku oznaku automobila na lokalnim linijama, ako je vozilo u istom cjenovnom rangu kao i na kupljenoj karti. Ako ste u mogućnosti isprintati kartu kupljenu putem internetske stranice ili mobilne aplikacije, registraciju možete izmijeniti i sami. Ako ste kartu kupili na prodajnom mjestu Jadrolinije za svaku izmjenu molimo obratite se prodajnom osoblju Jadrolinije Ako je vozilo veće od navedenog prilikom kupnje karte, na linijama bez rezervacije nadoplatu možete izvršiti direktno na prodajnom mjestu u luci ukrcaja. Na linijama s rezervacijom također možete zamijeniti kartu u luci ukrcaja (u ovom slučaju bez obračuna odstupnine), no samo ako ima dovoljno slobodnih kapaciteta. Stoga, posebice u sezoni, preporučujemo storniranje karte i kupovinu nove karte.

    17. Kako mogu otkazati putnu kartu?

      Karta se može otkazati samo u roku valjanosti, odnosno do vremena polaska naznačenog na karti za linije s rezervacijom, a na linijama bez rezervacije do posljednjeg polaska broda u roku valjanosti prijevozne karte. Odstupnina za storniranje karte iznosi 10%. Otkazivanje možete izvršiti izravno u našim agencijama ili možete poslati e-mail na: booking@jadrolinija.hr i zatražiti otkazivanje karata. Napominjemo da obratite pažnju na radno vrijeme kako bi Vaša karta bila otkazana na vrijeme. Ostale uvjete otkazivanja možete pronaći na linku.

    18. Neuspjela kupnja – skinuta su mi sredstva s kartice, a kartu nisam dobio na e-mail niti u izborniku „Moje karte“?

      Nažalost, Vaša transakcija nije uspjela, izvršena je predautorizacija koja će se stornirati u najkraćem mogućem roku. Molimo pokušajte ponovno. Ako i dalje imate problem, promijenite preglednike, kreditnu karticu ili pokušajte s drugim računalom/mobitelom. Ako je Vaša kupnja i dalje neuspješna, nažalost morat ćete kupiti karte izravno na našim prodajnim mjestima.

    19. Povrat na moju karticu još nije izvršen iako je odobren.

      Molimo za strpljenje jer svakodnevno zaprimamo mnogo zahtjeva za povrat. Ne brinite, povrat novaca Vam je odobren te će vam uskoro biti i izvršen. Zahvaljujemo na razumijevanju.

    20. Izgubio sam kartu. Mogu li dobiti duplikat?

      Putnik koji izgubi putnu kartu nema pravo na naknadu, niti može dobiti duplikat putne karte koji bi putnu kartu mogao zamijeniti.

    21. Želim uložiti reklamaciju.

      Reklamaciju možete poslati pismenim putem na e-mail: vasemisljenje@jadrolinija.hr.

    22. Koja su moja prava kao putnika?

      Prava putnika određena su Uredbom 1177/2010. Europskog parlamenta i vijeća od 24. studenog 2010. godine o pravima putnika kada putuju morem ili unutarnjim plovnim putovima i izmjena Uredbe 2006/2004 i možete ih pronaći na linku.

  • 2. Međunarodne linije

    1. Mogu li boraviti u svom vozilu tijekom putovanja?

      Putnicima nije dozvoljen ulazak u garažu tijekom putovanja iz sigurnosnih razloga stoga molimo da sve potrebno uzmete sa sobom iz vozila prije isplovljavanja broda.

    2. Postoji li internet veza na tijekom plovidbe?

      Zbog specifičnosti plovidbe internet veza je ograničena isključivo u obalnom pojasu.

    3. Kako izvršiti rezervaciju za grupu?

      Rezervaciju možete izvršiti putem e-maila slanjem upita na  booking@jadrolinija.hr 

    4. Može li dijete putovati samo?

      Na međunarodnim linijama dijete može putovati sa navršenih 13 godina.

    5. Mogu li putovati sa kućnim ljubimcem?

      Zabranjuje se prijevoz živih životinja izuzev kućnih ljubimaca (psi, mačke i ptice). Za pse i mačke vlasnici moraju imati uvjerenje o obveznom cijepljenju i sve ostale isprave koje se traže za prijevoz kućnih ljubimaca. Psi moraju nositi brnjicu (izuzev pasa pomagača). Ne smiju se unositi u zatvorene prostorije za putnike (restorane, salone, toalete te prostor s avio sjedalima). Kućnim ljubimcima dozvoljen je ulazak u kabinu.

      Psi pomagači mogu se zadržavati u svim prostorijama predviđenim za putnike.

    6. Mogu li ukrcati bicikl na trajekt?

      Bicikli su dopušteni na našim trajektima sukladno važećem cjeniku.

    7. Može li se kupiti obrok na brodu?

      Obroci se mogu platiti pri kupovini ukrcajne karte prema objavljenoj tarifi ili se naručuju i plaćaju na putovanju prema važećem cjeniku na brodu. Za grupe je potrebno obratiti se službi prodaje. 

    8. Koji su načini plaćanja na brodu?

       Osim gotovinom, plaćati se može karticama MAESTRO, MASTERCARD,DINERS, i VISA.

    9. Zaboravio sam putnu ispravu. Koja su moja prava kao putnika?

      Putnik je dužan pridržavati se zakonskih propisa kao i propisa vlasti one zemlje iz koje dolazi i u koju putuje,  te mora pokazati ispravu koja se za to traži na svaki zahtjev agencije ili kontrolnih službi. Putnik nema pravo niti u jednom slučaju na nikakvu odštetu, niti na povrat prevoznine, ako mu vlasti zbog neispravne putne isprave ne dozvole ukrcaj ili iskrcaj. Sva vozila moraju imati originalne dokumente, a rent-a-car originalni ugovor o najmu.     

    10. Imam električno vozilo, smijem li se ukrcati?

      Ukrcaj električnih vozila je dopušten, no prilikom kupnje karte obvezni ste naznačiti da se radi o električnom vozilu.

    11. Mogu li izmijeniti postojeću kartu?

      Karte za međunarodna putovanja mogu se mijenjati do dan prije planiranog polaska.

      Napomena, ako je cijena izmjenjene karte niža od cijene vaše prve karte, zadržavamo razliku u cijeni, a u slučaju više cijene dužni ste izvršiti nadoplatu.

    12. Želim kupiti kartu za prijevoz tereta/kamiona?

      Molimo pošaljite upit na mail booking@jadrolinija.hr.

    13. Promijenili su se podaci koji su priloženi prilikom izrade karte, trebam li izmijeniti kartu?

      Ne brinite, ukoliko se ne mijenjaju odabrane usluge i cijena Vaše karte, sve izmjene podataka se mogu ispraviti prilikom check-in procedure 2 sata prije zadanog vremena polaska broda. Također je moguće poslati zahtjev za izmjenu podataka mail-om na adresu: booking@jadrolinija.hr.

    14. Što ako mi je karta pogrešno naplaćena?

      Reklamacija na naplatnu i sadržaj  karte priznaje se samo prilikom kupovine karte. Molimo putnike da provjere sadržaj karte, vraćeni novac i slip.

    15. Napravio sam kartu preko posrednika za putovanje Jadrolinijom, kako da je izmjenim ili otkažem?

      Ukoliko je Vaša karta napravljena preko posrednika za putovanje Jadrolinijom, molimo da ih kontaktirate direktno za izmjenu ili otkaz.

    16. Kada počinje check-in u agenciji luke polaska?

      Check-in počinje u agenciji 2 sata prije zadanog vremena isplovljavanja broda iz luke polaska. Svi detalji, adresa i kontakt agencije u luci polaska nalaze se na potvrdi uplate.

    17. Što moram imati prilikom check-in procedure u luci polaska?

      Pripremite prometnu dozvolu vozila i Vaše osobne dokumente jer je provjera i upis određenih podataka obavezna prije izdavanja ukrcajne karte (boarding pass) za međunarodno putovanje.

    18. Koja su pravila za otkazivanje karte?

      U slučaju otkazivanja, putnik ima pravo na djelomični povrat novca ako uredno i na vrijeme otkaže kartu prije polaska broda u zadanim rokovima (uključujući i dan polaska):

      - 22+ dana prije polaska broda, uz odbitak od 10% od pune cijene karte;

      - 8–21 dan prije polaska broda, uključujući navedene dane, uz odbitak od 20% od pune cijene karte;

      - 1-7 dana prije polaska broda, uključujući i dan polaska, uz odbitak od 30% od pune cijene karte.

      - Na dan polaska naplaćuje se storno naknada u iznosu od 100% cijene karte.

    19. Kako mogu otkazati kartu?

      Sukladno pravilima otkazivanja, kartu možete otkazati osobno u agenciji luke polaska ili putem e-mail zahtjeva na mail adresu: booking@jadrolinija.hr, odnosno na mail adresu agenta preko kojeg ste izvršili kupovinu karte.

  • 3. Otočne kartice

    1. Vlasnik sam otočne iskaznice/studentske isprave (x-ice). Koja su moja prava?

      Kao vlasnik otočne iskaznice, studentske isprave (x-ice) ostvarujete pravo na povlašteni prijevoz sukladno Zakonu o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu. Svoja prava prilikom kupovine karte možete ostvariti samo uz predočenje važeće otočne iskaznice. Istu ste dužni predočiti i prilikom ukrcaja. Ako ostvarujete pravo na besplatan prijevoz, karta će Vam se izdati direktno na ukrcaju na brod očitanjem Vaše otočne iskaznice. Isključivo u slučaju tehničkih problema s čitačima na brodu, besplatna karta izdat će se na prodajnom mjestu Jadrolinije. U slučaju da Vam je otočna iskaznica, x - ica oštećena, dužni ste se javiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet i zatražiti novu iskaznicu.

    2. Registrirao sam svoju otočnu iskaznicu na web stranici ili mobilnoj aplikaciji, ali sam dobio novu otočnu iskaznicu i ne mogu ostvariti svoje pravo na povlašteni prijevoz.

      Staru otočnu iskaznicu potrebno je izbrisati, a novu ponovo registrirati na svom profilu.

    3. Mogu li svoju otočnu iskaznicu ustupiti nekome?

      Putnu kartu izdanu temeljem otočne iskaznice za putnika, otočne iskaznice za vozila i vinjete, studentske isprave (x - ice) može koristiti isključivo i jedino korisnik iskaznice/isprave. U slučaju utvrđene zlouporabe otočne iskaznice za putnika, otočne iskaznice za vozila i vinjete, studentske isprave (x - ice), korisniku će se ista rješenjem Ministarstva mora, prometa i infrastrukture deaktivirati na razdoblje od 6 mjeseci, a u slučaju ponovljene zlouporabe i trajno oduzeti prava na povlašteni prijevoz.

  • 4. Prepaid kartica

    1. Potpisujem li prilikom uplate - plaćanja račun (slip) kao kod bankarskih kartica?

      Naplata putem Jadrolinija2Go kartice/Otočne iskaznice se ne autorizira ni pinom ni potpisom. Vlasništvo je i odgovornost podnositelja zahtjeva/vlasnika te je za sve pronevjere odgovoran vlasnik, u slučaju da nije zatražio deaktivaciju kartice kada je primijetio gubitak, krađu ili sl. Prilikom uplate sredstava na Prepaid račun, korisniku će biti izdan račun.

    2. U kojem roku ću dobiti Jadrolinija2go karticu i gdje?

      Jadrolinija2Go karticu možete preuzeti u poslovnici Jadrolinije u kojoj je predan zahtjev u roku od 20 dana od podnošenja zahtjeva, a pravnim osobama ista će biti dostavljena poštom.

    3. Na zahtjevu za otvaranje računa obavezno polje je e-mail. Što ako ne koristim e-mail?

      Korisnik usluge Prepaid računa mora imati valjan e-mail, jer se putna karta prodana putem hand - held uređaja prilikom ulaska u brod dostavlja u obliku e-karte na e-mail kao potvrda transakcije. U slučaju reklamacija, istu je potrebno čuvati 15 dana.

    4. Postoji li način praćenja transkacija i stanja računa?

      Stanje Vašeg računa kao i sve transakcije možete naći na linku. 

    5. Gdje sve mogu plaćati svojom Jadrolinija2go karticom/otočnom iskaznicom?

      Sredstva s prepaid računa moguće je koristiti na svim prodajnim kanalima Jadrolinije (agencije, web stranica , mobilna aplikacija) , kao i na uređajima za evidenciju ukrcaja na ulasku na brod, koji će evidentirati ulazak i naplatiti kartu te teretiti korisnikov Prepaid račun isključivo za uslugu kupovine putne karte.

    6. Kako mogu registrirati svoju J2go na web stranici Jadrolinije ?

      Postupak registracije J2GO kartice je sljedeći: · Na https://www1.jadrolinija.hr/ProdajaWeb#/login potrebno je izvršiti prvu prijavu . Za prvu prijavu u oba polja upisuje se broj prepaid računa i nakon toga mijenja lozinka po osobnom izboru · Nakon toga na „pretraži red plovidbe i kupi kartu“ izaberete bilo koju liniju i datum polaska · Izaberete jedno putovanje klikom na „Kupi“ · U desnom gornjem kutu ekrana pojaviti će se opcija registracija · Nakon izvršene registracije u desnom kutu pojaviti će se Vaš profil · Kliknete na izmjenu profila i dobiti ćete opciju dodavanja prepaid/postpaid kartica · Možete registrirati sve kartice ili samo jednu · Prilikom registracija kartice potrebno je staviti „minus“ između brojeva 71-02152112-36 · Nakon izvršene registracije , možete krenuti u kupovini i kada dođete do ekrana koji Vas vodi na plaćanje izaberete opciju „plaćanje prepaid karticom“, klik na odabranu karticu i za navedeni iznos teretiti će se Vaš prepaid račun, a e-kartu dobiti će e-mailom.

    7. Kako mogu registrirati svoju Otočnu iskaznicu vezanu uz prepaid račun na web stranici Jadrolinije?

      Postupak registracije do izmjene profila identičan je kao i za registraciju J2go kartice. Za registarciju otočne iskaznice potrebno je iskaznicu registrirati 2 puta – jednom za ostvarivanje prava na povlašteni prijevoz klikom na “otočke kartice” i dodaj otočku karticu i drugi put za plaćanje putem prepaid računa klikom na “prepaid/postpaid kartice” i dodaj prepaid/postpaid karticu.

      Upute za registraciju

    8. Vrijedi li Jadrolinija2go kartica vrijedi na svim linijama Jadrolinije?

      Jadrolinija2Go kartica vrijedi na svim nacionalnim linijama koje Jadrolinija održava.

    9. Vrijedi li jadrolinija2go kartica i kod drugih brodara?

      Kartica ne vrijedi kod drugih brodara.

    10. Koliko je trajanje / valjanost Jadrolinija2gokartice?

      Valjanost Jadrolinija2Go kartice je neograničena.

    11. Mogu li se s Jadrolinija2gokarticom ukrcati direktno na brod i kupiti kartu na brodu?

      Vlasnik Jadrolinija2Go kartice/Otočne iskaznice koji ima položena sredstva na Prepaid račun može se ukrcati direktno na brod. Evidencijom na uređaj bit će mu definirana Tarifa i naplaćena cijena karte, sukladno usluzi na kartici i trenutno važećoj i pripadajućoj Tarifi. Iznimka od ovog pravila su brzobrodske linije i trajektne linije s rezervacijama za vozila , gdje preporučamo kupovinu karte unaprijed putem nekog od prodajnih kanala Jadrolinije

    12. Kakvu ću putnu kartu dobiti prilikom očitavanja prepaid kartice kod ulaska u brod?

      Korisnik neće fizički dobiti papirnatu putnu kartu, već potvrdu na e-mail, u čijem će se privitku nalaziti e-karta, koju je potrebno čuvati 15 dana.

    13. Što ako uređaji na brodu ne rade i ne mogu čitati Jadrolinija2go karticu?

      Korisnik je obvezan javiti se u agenciju Jadrolinije u luci ukrcaja.

    14. Što ako na prepaid računu nema sredstava, a na ulasku sam u brod?

      Korisnik je obvezan javiti se u agenciju Jadrolinije u luci ukrcaja kako bi izvršio nadopunu sredstava na korisničkom računu ili kupio kartu bez korištenja Jadrolinija2Gokartice

    15. Naplaćuje li se naknada za kupljene karte putem interneta za korisnike prepaid računa?

      Naknada se ne naplaćuje.

    16. Što u slučaju gubitka, krađe i oštećenja Jadrolinija2go kartice ili otočke kartice na kojoj je otvoren prepaid račun?

      Korisnik je dužan odmah po gubitku ili krađi Jadrolinija2Go kartice, sumnji na zlouporabu kao i po ustanovljenoj zlouporabi, bez odgađanja obavijestiti jednu od agencija Jadrolinije iz točke 8. telefonom, uz naknadno pisanu Izjavu koju vlastoručno potpisuje i dostavlja na e-mail: prepaid@jadrolinija.hr. Ako korisnik, nakon prijave gubitka ili krađe kartice odnosno zlouporabe kartice, pronađe karticu, istu ne smije koristiti. Vlasnik Prepaid računa, koji je istovremeno i korisnik Otočne iskaznice, obvezan je prijaviti gubitak/krađu Otočne iskaznice Jadroliniji radi sprječavanja zlouporaba po Prepaid računu, kao i Agenciji za obalni linijski pomorski promet kao vlasniku iskaznice. Jadrolinija će onemogućiti samo i isključivo korištenje računa, dok za nemogućnost korištenja povlaštenog prava Jadrolinija nije odgovorna.

    17. Kakav je postupak ponovnog izdavanja Jadrolinija2gokartice?

      Korisnik mora podnijeti novi zahtjev za izdavanje kartice te istu registrirati na otvoreni Prepaid račun. Zahtjev se podnosi po već opisanom postupku u navedenim poslovnicama. Cijena ponovnog izdavanja kartice je 2,65 EUR.

    18. Gdje mogu pronaći pravila i uvjete korištenja kartice/računa?

      Zahtjev za otvaranje Prepaid računa, Opće uvjete korištenja Prepaid računa i Učestala pitanja i odgovore možete naći na www.jadrolinija.hr

    19. Gdje mogu uplatiti novac na prepaid račun ako sam fizička osoba?

      Gotovinska uplata za fizičke osobe obavlja se u agencijama u kojima se i otvara račun, internet bankarstvom ili putem opće uplatnice na IBAN:HR7224020061500036996, a u poziv na broj potrebno je upisati 337-broj ugovora prepaid računa. Model: HR00

    20. Vrste kartica, odnosno koliko kartica mogu imati?

      Jadrolinija2Go kartica izdaje se za osobe i vozila. Na istom računu je moguće imati neograničen broj prepaid kartica.

    21. Tko sve može otvoriti prepaid račun?

      Prepaid račun mogu otvoriti sve pravne i punoljetne fizičke osobe bez obzira na prebivalište. Račun mogu otvoriti i vlasnici Otočne iskaznice, bez da zatraže Jadrolinija2Go karticu. Otočna iskaznica je sredstvo identifikacije prepaid računa koji je korisnik otvorio te zamjenjuje i ima sve funkcije Jadrolinija2GO kartice. Na jedan prepaid račun može biti vezano više kartica. Sve kartice koje su vezane za račun, ovlaštene su za korištenje sredstava s istog.

    22. Moraju li korisnici otočnih iskaznica za otvaranje prepaid računa zatražiti Jadrolinija2go karticu?

      Ako je korisnik vlasnik Otočne iskaznice, ne mora zatražiti Jadrolinija2Go karticu, već je Otočna iskaznica sredstvo identifikacije za korištenje prepaid računa.

    23. Koja je potrebna dokumentacija za otvaranje prepaid računa - izdavanje Jadrolinija2go kartice ako sam fizička osoba?

      Korisnik treba ispuniti i potpisati Zahtjev, koji se može preuzeti na šalterima Jadrolinijinih agencija ili na internetskoj stranici www.jadrolinija.hr i priložiti presliku osobne iskaznice. Potpisom zahtjeva korisnik prihvaća Opće uvjete za korištenje prepaid računa. Ako zahtjev za prepaid račun uključuje izdavanje kartice za vozila, potrebno je priložiti presliku prometne dozvole.

    24. Koja je potrebna dokumentacija za otvaranje prepaid računa ako sam vlasnik otočne iskaznice?

      Ako je korisnik vlasnik Otočne iskaznice, potrebna je preslika Otočne iskaznice kako za osobu, tako i za vozilo, uz sve navedeno iz točke 6.

    25. Koja je potrebna dokumentacija za otvaranje prepaid računa ako sam vlasnik otočne iskaznice pravna osoba?

      Ako je korisnik vlasnik Otočne iskaznice, potrebna je preslika Otočne iskaznice kako za osobu, tako i za vozilo, uz sve navedeno iz točke 6.

    26. Gdje mogu otvoriti prepaid račun / zatražiti Jadrolinija2go karticu ako sam fizička osoba?

      Zahtjev za otvaranje prepaid računa moguće je zatražiti u agencijama Jadrolinije: Rijeka, Mali Lošinj, Zadar, Preko, Biograd, Šibenik, Split, Rogač, Hvar, Supetar, Makarska, Ploče, Korčula, Vela Luka, Stari Grad, Vis i Dubrovnik ili na e- mail adresu prepaid@jadrolinija.hr

    27. Gdje mogu otvoriti račun / zatražiti Jadrolinija2go karticu ako sam pravna osoba?

      Pravne osobe podnose zahtjev za otvaranje računa isključivo  putem e-maila na adresu prepaid@jadrolinija.hr.

    28. Što je prepaid račun?

      Račun koji korisnik dobrovoljno otvara u Jadroliniji i uplaćuje novčani iznos na njega te ga nakon uplate može koristiti za kupovinu karata za sve nacionalne linije koje Jadrolinija održava.

    29. Gdje mogu uplatiti novac na prepaid račun ako sam pravna osoba?

      Uplata novca za pravne osobe obavlja se isključivo virmanski na IBAN:HR7224020061500036996, a u poziv na broj potrebno je upisati 655-broj ugovora prepaid računa. Model: HR00

    30. Postoji li limit uplate na prepaid račun?

      Minimalni iznos uplate na Prepaid račun je 13,27 EUR/100,00 kuna, a maksimalni iznos nije limitiran.

    31. Mogu li uplatu izvršiti kreditnom karticom?

      Uplatu na prepaid račun nije moguće izvršiti kreditnom karticom.

    32. Kada mogu raspolagati uplaćenim sredstvima na prepaid računu?

      Fizičke osobe koje u gotovini uplaćuju sredstva na prepaid račun, u poslovnicama Jadrolinije sredstva mogu koristiti odmah nakon izvršene uplate, dok pravne osobe uplaćena sredstva na Prepaid račun putem virmanske uplate koriste sljedeći radni dan, nakon što je virman proknjižen.

    33. Mogu li napraviti iskup sredstava s prepaid računa ako želim raskinuti ugovor i gdje?

      Iskup sredstava moguć je ukoliko je na računu ostao iznos veći od 2,65 EUR, ali isključivo na temelju pismenog zahtjeva upućenog e-mailom na adresu: prepaid@jadrolinija.hr. Korisnik prepaid računa koji želi otkazati ugovor, a za koji je evidentirano pozitivno stanje prepaid računa stječe pravo na povrat uplaćenih sredstava umanjen za naknadu zatvaranja prepaid računa sukladno Odluci o naknadama i ostvareni bonus sukladno Odluci o bonusu.

    34. Može li maloljetna osoba otvoriti prepaid račun?

      Maloljetna osoba ne može otvoriti prepaid račun.

    35. Koliko iznosi naknada za izdavanje Jadrolinija2go kartice?

      Naknada za svako izdavanje izdavanje Jadrolinija 2GO kartice iznosi 2,65 EUR/20,00 kn.

Jadrolinija

072 30 33 37

Cijena poziva s fiksne mreže je 0,03 EUR/min