Prava osoba s invaliditetom

Otočne iskaznice

Korisnicima iskaznica za MOSI omogućena je kupovina karte i putem web stranice Jadrolinije i mobilne aplikacije Jadrolinije uz registriranje iskaznice na korisničkom računu.

Informacije za korisnike iskaznice MOSI

Agencija za komercijalnu djelatnost započela je s distribucijom novih Europskih iskaznica za osobe s invaliditetom. Više informacija pogledajte ovdje.

Korištenje iskaznica za osobe s invaliditetom 

Korisnicima je omogućen ukrcaj na trajekte uz predočenje iskaznice. Iznimka su samo trajektne linije na kojima se vrši prodaja karata za određeni sat polaska, odnosno gdje putna karta znači rezervaciju mjesta na trajektu za vozilo, te se na tim linijama prepručuje kupovina karte unaprijed putem jednog od prodajnih kanala Jadrolinije. 

Besplatni prijevoz osobnog vozila i pratitelja moguć je samo i isključivo kada putuje i osoba s invaliditetom.

Trenutno je rezervacija karata za vozilo za određeno vrijeme polaska dostupna na ovim linijama:

  • Valbiska - Lopar
  • Zadar (Gaženica) – Rivanj – Sestrunj – Zverinac – Molat – Ist
  • Zadar (Gaženica) - Ist - Olib - Silba- Premuda - Mali Lošinj
  • Zadar (Gaženica) - Brbinj (Dugi otok)
  • Zadar (Gaženica) - Bršanj - Rava - Mala Rava
  • Šibenik - Zlarin - Obonjan - Kaprije - Žirje
  • Split - Vis - Trogir (Soline) - Drvenik Mali - Drvenik Veli
  • Split - Stari Grad (Hvar) - Split - Rogač (Šolta)
  • Split - Vela Luka (Korčula) - Ubli (Lastovo)
  • Sumartin (Brač) – Makarska

Korisnicima iskaznica MOSI omogućena je kupovina karte i putem web stranice Jadroliinije i mobilne aplikacije Jadrolinije uz registriranje iskaznice na korisničkom računu. Iskaznica se registrira u profilu korisnika, te se prilikom kupovine karte označava opcija korištenja MOSI iskaznice. Kupljena karta zatim korisniku dolazi na registriranu e-mail adresu.

Sve informacije o pravilima izdavanja Iskaznice MOSI, sadržaju Zahtjeva kao i obrazac Zahtjeva za izdavanje, korisnici mogu pronaći na AKD.

Osobe s invaliditetom te osobe smanjene pokretljivosti u slučaju potrebe ostvaruju pravo na pomoć kod kupovine karte, ukrcaja, iskrcaja ili smještaja na brodu. Svaka osoba kojoj je potrebna pomoć može svoj dolazak najaviti najkasnije prije početka ukrcaja na email adresu agencije u polaznoj luci.

Upute za registraciju MOSI iskaznice

Upute za registraciju MOSI iskaznice

Pregled koraka za registraciju MOSI iskaznice na korisničkom računu putnika
Saznajte više

Jadrolinija

072 30 33 37

Cijena poziva s fiksne mreže je 0,03 EUR/min