Otočne iskaznice

Službenik Jadrolinije skenira karticu

Otočna iskaznica je javna isprava temeljem koje korisnici ostvaruju pravo na povlašteni prijevoz za osobe i vozila na državnim linijama s obvezom javne usluge.

Tko ima pravo na povlašteni prijevoz?

Osobe

  • hrvatski i strani državljani koji imaju prebivalište na otocima ili na poluotoku Pelješcu
  • državljani država članica Europske unije i članovi njihovih obitelji bez obzira na njihovo državljanstvo koji imaju prijavljen privremeni boravak i koji najmanje 183 dana u jednoj godini borave na otocima ili poluotoku Pelješcu.

Vozila

  • Vozila fizičkih osoba i stranih državljana te vozila korisnika leasinga s prebivalištem na otoku koja su registrirana u nadležnom upravnom tijelu u Republici Hrvatskoj.

Na kojim linijama se ostvaruje pravo na povlašteni prijevoz otočnom iskaznicom?

Na poveznici se nalazi popis linija:  Državne linije s obvezom javne usluge

Gdje i kako se može podnijeti zahtjev za izdavanje otočne iskaznice?

Za izdavanje otočne iskaznice nadležna je Agencija za obalni linijski pomorski promet.

Zahtjevi za izdavanje otočne iskaznice podnose se u poštanskim uredima ili putem usluge OTOČNA ISKAZNICA koja je dostupna preko servisa e-građani.

Pozivamo korisnike otočnih iskaznica na otvaranje našeg prepaid računa kako bi si osigurali brže i jednostavnije putovanje:

Zahtjev za otvaranjem računa - Fizičke osobe - Otočno stanovništvo

Zahtjev za otvaranjem računa - Pravne osobe sa sjedištem na otoku

Upute za registraciju otočne iskaznice

  • Pitanja i odgovori

    1. Vlasnik sam otočne iskaznice/studentske isprave (x-ice). Koja su moja prava?

      Kao vlasnik otočne iskaznice, studentske isprave (x-ice) ostvarujete pravo na povlašteni prijevoz sukladno Zakonu o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu. Svoja prava prilikom kupovine karte možete ostvariti samo uz predočenje važeće otočne iskaznice. Istu ste dužni predočiti i prilikom ukrcaja. Ako ostvarujete pravo na besplatan prijevoz, karta će Vam se izdati direktno na ukrcaju na brod očitanjem Vaše otočne iskaznice. Isključivo u slučaju tehničkih problema s čitačima na brodu, besplatna karta izdat će se na prodajnom mjestu Jadrolinije. U slučaju da Vam je otočna iskaznica, x - ica oštećena, dužni ste se javiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet i zatražiti novu iskaznicu.

    2. Registrirao sam svoju otočnu iskaznicu na web stranici ili mobilnoj aplikaciji, ali sam dobio novu otočnu iskaznicu i ne mogu ostvariti svoje pravo na povlašteni prijevoz.

      Staru otočnu iskaznicu potrebno je izbrisati, a novu ponovo registrirati na svom profilu.

    3. Mogu li svoju otočnu iskaznicu ustupiti nekome?

      Putnu kartu izdanu temeljem otočne iskaznice za putnika, otočne iskaznice za vozila i vinjete, studentske isprave (x - ice) može koristiti isključivo i jedino korisnik iskaznice/isprave. U slučaju utvrđene zlouporabe otočne iskaznice za putnika, otočne iskaznice za vozila i vinjete, studentske isprave (x - ice), korisniku će se ista rješenjem Ministarstva mora, prometa i infrastrukture deaktivirati na razdoblje od 6 mjeseci, a u slučaju ponovljene zlouporabe i trajno oduzeti prava na povlašteni prijevoz.

Jadrolinija

072 30 33 37

Call price from fixed network is 0,03 EUR/min