1.10.2021.
Agencija za obalni linijski pomorski promet obavještava korisnike, odnosno zakonom definirane kategorije osoba s invaliditetom i djece s teškoćama u razvoju, da se od 1. Listopada 2021. pravo na besplatne putne karte za sebe, pratnju i osobni automobil na trajektnim linijama može ostvariti na prodajnom mjestu brodara isključivo Iskaznicom za OSI.
Korisnicima je omogućen ukrcaj na trajekte uz predočenje iskaznice. Iznimka su samo trajektne linije na kojima se vrši prodaja karata za određeni sat polaska, odnosno gdje putna karta znači rezervaciju mjesta na trajektu za vozilo, te se na tim linijama prepručuje kupovina karte unaprijed putem jednog od prodajnih kanala Jadrolinije
Trenutno je rezervacija karata za vozilo za određeno vrijeme polaska dostupna na ovim linijama:
Valbiska - Lopar
Zadar (Gaženica) – Rivanj – Sestrunj – Zverinac – Molat – Ist
Zadar (Gaženica) - Ist - Olib - Silba- Premuda - Mali Lošinj
Zadar (Gaženica) - Brbinj (Dugi otok)
Zadar (Gaženica)
- Bršanj - Rava - Mala Rava
Šibenik - Zlarin - Obonjan - Kaprije - Žirje
Split - Vis
Trogir (Soline) - Drvenik Mali - Drvenik Veli
Split - Stari Grad (Hvar)
Split - Rogač (Šolta)
Split - Vela Luka
(Korčula) - Ubli (Lastovo)
Sumartin (Brač) – Makarska
Korisnicima iskaznica za OSI omogućena je kupovina karte i putem web stranice Jadroliinije i mobilne aplikacije Jadrolinije uz registriranje iskaznice na korisničkom računu. Iskaznica se registrira u profilu korisnika, te se prilikom kupovine karte označava opcija korištenja OSI iskaznice. Kupljena karta zatim korisniku dolazi na registriranu e-mail adresu.
Sve informacije o pravilima izdavanja Iskaznice za OSI, sadržaju Zahtjeva kao i obrazac Zahtjeva za izdavanje, korisnici mogu pronaći na mrežnim stranicama Agencije.
Osobe s invaliditetom te osobe smanjene pokretljivosti u slučaju potrebe ostvaruju pravo na pomoć kod kupovine karte, ukrcaja, iskrcaja ili smještaja na brodu. Svaka osoba kojoj je potrebna pomoć može svoj dolazak najaviti najkasnije prije početka ukrcaja na javno objavljene e-mail adrese agencije Jadrolinije koja je polazna odnosno dolazna luka broda, ovisno za koju luku je pomoć potrebna. E-mail adrese možete pronaći ovdje.
Call centar - 072 30 33 37
Cijena poziva s fiksne mreže je 0,03 EUR/min (0,23 HRK/min).