Politika kvalitete i energetske učinkovitosti
Jadrolinija je društvo za linijski pomorski prijevoz putnika i tereta sa stoljetnom tradicijom. Povezivanjem otoka s kopnom na hrvatskoj strani Jadrana Jadrolinija ostvaruje svoju osnovnu zadaću.
Zadovoljan putnik je najveća vrijednost Jadrolinije.
Svi zaposlenici moraju nastojati zadovoljiti potrebe i zahtjeve korisnika naših usluga i premašiti njihova očekivanja, a to ćemo ostvariti kroz primjenu integriranog sustava upravljanja, s naglaskom na:
Usmjerenje na korisnika
Uspjeh Jadrolinije ovisi o korisnicima usluga i zbog toga smo opredijeljeni za:
- razumijevanje trenutnih i budućih potreba i zahtjeva korisnika,
- ispunjenje zahtjeva korisnika i premašivanju njihova očekivanja,
- djelovanje na društveno odgovoran način.
Zajedničko zalaganje
Uspjeh Jadrolinije ovisi i o predanosti i osposobljenosti zaposlenika te zbog toga svatko treba:
- razumjeti važnost vlastitog doprinosa i uloge u organizaciji te postupati u skladu s utvrđenim postupcima i dodijeljenim odgovornostima,
- kontinuirano poboljšavati vlastite mjerodavnosti, znanja i iskustva,
- doprinositi ispunjenju poslovnih ciljeva, postizanju djelotvornosti procesa i rješavanju problema.
Upravljanje energijom
Jadrolinija je opredijeljena za postizanje poboljšanja energetskih performansi te iskazuje svoje opredjeljenje za :
trajno poboljšavanje energetskih performansi, sukladnost sa svim primjenjivim zakonskim i drugim zahtjevima na koje se obvezala, a povezani su s korištenjem energije, potrošnjom energije te energetskom učinkovitošću, nabavu energetski učinkovitih proizvoda i usluga i projektiranje za unapređenje energetskih performansi; osiguravanje dostupnosti informacija i nužnih resursa za postizanje općih i pojedinačnih ciljeva.
Trajno poboljšavanje
Uspjeh Jadrolinije ovisi o trajnom poboljšavanju djelotvornosti sustava upravljanja kvalitetom i sustava upravljanja energijom te smo zbog toga odlučni:
- upravljati svojim procesima putem trajnog nadzora, mjerenja, analize i poboljšavanja, utvrđivati ciljeve koji potiču poboljšavanje te osiguravati njihovo razumijevanje, nadzor i realizaciju.
ISO 9001:2015