Jadrolinija

Pretraži red plovidbe i kupi kartu online!

Politika kvalitete i energetske učinkovitosti

Jadrolinija je društvo za linijski pomorski prijevoz putnika i tereta sa stoljetnom tradicijom. Povezivanjem otoka s kopnom na hrvatskoj strani Jadrana Jadrolinija ostvaruje svoju osnovnu zadaću. 

Zadovoljan putnik je najveća vrijednost Jadrolinije. 

Svi zaposlenici moraju nastojati zadovoljiti potrebe i zahtjeve korisnika naših usluga i premašiti njihova očekivanja, a to ćemo ostvariti kroz primjenu integriranog sustava upravljanja, s naglaskom na: 

Usmjerenje na korisnika

Uspjeh Jadrolinije ovisi o korisnicima usluga i zbog toga smo opredijeljeni za:

  • razumijevanje  trenutnih i budućih potreba i zahtjeva korisnika,
  • ispunjenje zahtjeva korisnika i premašivanju njihova očekivanja,
  • djelovanje na društveno odgovoran način.


Zajedničko zalaganje

Uspjeh Jadrolinije ovisi i o predanosti i osposobljenosti zaposlenika te zbog toga svatko treba:

  • razumjeti važnost vlastitog doprinosa i uloge u organizaciji te postupati u skladu s utvrđenim postupcima i dodijeljenim odgovornostima,
  • kontinuirano poboljšavati vlastite mjerodavnosti, znanja i iskustva,
  • doprinositi ispunjenju poslovnih ciljeva, postizanju djelotvornosti procesa i rješavanju problema.


Upravljanje energijom

Jadrolinija je opredijeljena za postizanje poboljšanja energetskih performansi te iskazuje svoje opredjeljenje za :

  • trajno poboljšavanje energetskih performansi,
  • sukladnost sa svim primjenjivim zakonskim i drugim zahtjevima na koje se obvezala, a povezani su s korištenjem energije, potrošnjom energije te energetskom učinkovitošću,
  • nabavu energetski učinkovitih proizvoda i usluga i projektiranje za unapređenje energetskih performansi;
  • osiguravanje dostupnosti informacija i nužnih resursa za postizanje općih i pojedinačnih ciljeva.


    Trajno poboljšavanje

    Uspjeh Jadrolinije ovisi o trajnom poboljšavanju djelotvornosti sustava upravljanja kvalitetom i sustava upravljanja energijom te smo zbog toga odlučni:

    • upravljati svojim procesima putem trajnog nadzora, mjerenja, analize i poboljšavanja, utvrđivati ciljeve koji potiču poboljšavanje te osiguravati njihovo razumijevanje, nadzor i realizaciju.
    ISO 9001:2015
       
           
           
           
    lijevi kantun footer
    Ovo je službena stranica Jadrolinije. Jadrolinija jamči za točnost podataka samo na svojoj stranici. Red plovidbe podložan je promjenama.

    Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se konfigurirati u vašem web pregledniku. Više informacija o kolačićima možete pročitati ovdje. Za nastavak korištenja web stranice JADROLINIJA.HR kliknite na gumb „Slažem se“.

    Slažem se