Pretraži red plovidbe i kupi kartu online!

Osnovne organizacijske vrijednosti Jadrolinije

PROFESIONALNOST – Jadrolinija svoju djelatnost obavlja na zakonit, odgovoran, transparentan i profesionalan način sukladno pravilima struke. Pomorci Jadrolinije posjeduju specifična znanja, vještine i iskustvo u obavljanju pomorske djelatnosti, a zaštita i sigurnost naših radnika i korisnika usluga na prvom su mjestu. 
 
ETIČNOST – Jadrolinija savjesno i odgovorno ispunjava svoje obveze prema radnicima, putnicima, poslovnim partnerima, nadležnim tijelima i vlasniku društva. 
 
TRADICIJA – Jadrolinija ima od 1947. godine tradiciju neprekidnog obavljanja funkcije pomorskog povezivanja kopna i otoka međusobno, kao i potpore razvoju važne grane hrvatskog gospodarstva – turizma. 
 
SIGURNOST I ZAŠTITA – Jadrolinija velike napore ulaže u osiguranje sigurnosti plovidbe i zaštite okoliša kontinuiranim ulaganjem u svoju flotu, kojim udovoljava međunarodnim standardima sigurnosti plovidbe i zaštite okoliša. 

LOJALNOST ZAPOSLENIH – Društvo podupire osjećaj čvrste pripadnosti zaposlenih prema društvu i spremnost zaposlenih da u svakoj prilici ulože dodatne napore radi zajedničkog boljitka bilo koje vrste. 
 
TIMSKI RAD – Timski rad nije samo vrijednost već i pretpostavka uspješnog izvršenja svakog posla, odnosno usluge Jadrolinije. Zato se polazi od pretpostavke da zajednički posao možemo uspješno obaviti samo uz kvalitetnu angažiranost velikog broja ljudi. 

 

 

Call centar - 072 30 33 37
Cijena poziva s fiksne mreže je 0,03 EUR/min (0,23 HRK/min).