Prijevoz vozila moguć je samo na trajektnim linijama dok se na brodskim i brzobrodskim linijama (katamaranima) prevoze samo putnici.
Kartu ne morate printati. Možete ju imati i na zaslonu mobilnog telefona, ali ju svakako pripremite prije ukrcaja.
Bilo da kartu kupujete elektroničkim putem ili u agenciji, pripremite prometnu dozvolu jer je upis određenih podataka obavezan.
Prodaja karata za određeno vrijeme polaska vrši se na svim brzobrodskim linijama za putnike, te na sljedećim državnim trajektnim linijama za vozila:
602 Split – Vis
604 Split – Vela Luka (Korčula) – Ubli (Lastovo)
606 Trogir (Soline) – Drvenik Veli – Drvenik Mali
635 Split - Stari Grad
636 Split - Rogač
638 Makarska - Sumartin
401 Zadar (Gaženica) - Ist - Olib - Silba - Premuda - Mali Lošinj
433 Zadar (Gaženica) - Rivanj - Sestrunj - Zverinac - Molat - Ist
434 Zadar (Gaženica) - Brbinj(Dugi otok)
435 Zadar (Gaženica) - Bršanj (Iž) - Rava - Mala Rava
532 Šibenik - Zlarin -Obonjan - Kaprije - Žirje
338 Valbiska (Krk) - Lopar (Rab)
Savjetujemo da putnu kartu kupite ranije kako biste bili sigurni da ćete putovati upravo onda kada želite, a u luku je potrebno doći najkasnije do 45 minuta prije polaska trajekta.
Korisnici prepaid i postpaid kartica mole se da na ovim linijama putne karte kupe na vrijeme putem nekog od prodajnih kanala Jadrolinije.
Dolaskom u luku, lučki redari osigurat će Vam nesmetan ulazak na trajekt sukladno putnoj karti, odnosno rezervaciji.
Za linije bez rezervacije (karte imaju samo datum polaska) ukrcaj se temelji na redoslijedu dolaska u luku, a vaša karta vrijedi za jedno putovanje odabrane linije do datuma koji je naveden na karti. Na tim linijama ne garantiramo ukrcaj u željeno vrijeme, stoga preporučujemo dolazak u luku 1 - 2 sata prije željenog vremena isplovljavanja, a za neke linije za vrijeme turističke sezone i ranije. Važno je informirati se na vrijeme.
Molimo provjerite naše redove plovidbe, cijene i ostale informacije online, na našoj web stranici www.jadrolinija.hr.
Garantiramo za točnost samo onih podataka objavljenih na našoj web stranici.
Karte možete kupiti izravno putem našeg online sustava za kupnju ili putem aplikacije mJadrolinija.
Naplata će biti provedena samo nakon što unesete podatke o kreditnoj kartici. Sustav možete koristiti i za istraživanje opcija i cijena putovanja.
Ne možemo raditi izmjene na kartama lokalnih linija.
Možemo ih samo stornirati te izvršiti povrat novaca na kreditnu karticu, uz 10% odstupnine.
Karte koje želite stornirati pošaljite na mail: booking@jadrolinija.hr i zatražite povrat.
Isto možete izvršiti i direktno u agencijama Jadrolinije. Storniranje putne karte uz 10% odstupnine moguće je samo za važeće karte.
Ako na linijama bez rezervacije želite putovati ranije od datuma na karti, nije potrebno vršiti zamjenu – karta vrijedi sve do datuma polaska.
U tom slučaju prilikom kupnje karte pod registraciju upišite riječ „rental“.
Nije potrebno mijenjati vozilo niti registarsku oznaku automobila na lokalnim linijama, ako je vozilo u istom cjenovnom rangu kao i na kupljenoj karti. Ako ste u mogućnosti isprintati kartu kupljenu putem weba ili mobilne aplikacije, registraciju možete izmijeniti i sami. Ako ste kartu kupili na prodajnom mjestu Jadrolinije za svaku izmjenu molimo obratite se u agenciju.
Ako je vozilo veće od navedenog prilikom kupnje karte, na linijama bez rezervacije nadoplatu možete izvršiti direktno u agenciji, u luci ukrcaja. Na linijama s rezervacijom također možete zamijeniti kartu u luci ukrcaja (u ovom slučaju bez obračuna odstupnine), no samo ako ima dovoljno slobodnih kapaciteta. Stoga, posebice u sezoni, preporučujemo storniranje karte i kupovinu nove karte.
Na lokalnim linijama, karta se može otkazati samo u roku valjanosti, odnosno do vremena polaska naznačenog na karti za linije s rezervacijom, a na linijama bez rezervacije do posljednjeg polaska broda u roku valjanosti prijevozne karte. Odstupnina za storniranje karte iznosi 10%.
Na međunarodnim linijama iznos odstupnine ovisi o trenutku otkazivanja rezervacije. Uvjet
Otkazivanje možete izvršiti izravno u našim agencijama ili možete poslati e-mail na: booking@jadrolinija.hr i zatražiti otkazivanje karata.
Napominjemo da obratite pažnju na radno vrijeme kako bi Vaša karta bila otkazana na vrijeme.
Bicikli nisu dopušteni na našim katamaranima.
Na trajektnim i brodskim linijama cijena za bicikl naplaćuje se sukladno tarifi (osim na brodskoj liniji 409 gdje prijevoz bicikli nije dozvoljen). Nošenje rastavljene bicikle u salone ili na palube ( osim u kompletno zatvorenoj torbi) nije dozvoljeno, odnosno podliježe naplati na isti način kao bicikle u garaži
Ukoliko je bicikl na krovu vozila, ne naplaćuje se dodatno, ali ga je potrebno prijaviti kao dodatnu visinu prilikom kupovine karte zbog prostora na trajektu. Ukoliko je bicikl na nosačima iza vozila prijavljuje se ukupna dužina (vozilo + bicikl), te ako ista prelazi 5 m dužine, obavezni ste kupiti kartu za osobno vozilo preko 5 m dužine. Nepravilno deklariranim vozilima ne garantiramo ukrcaj.
Imam teret na krovu vozila, plaćam li za njega dodatnu cijenu?
Ukoliko teret po dužini ne prelazi duljinu vozila, ne plaća se posebno. Ukoliko teret prelazi duljinu vozila za svaki metar plaća se cijena za jednu tonu.
Nažalost, Vaša transakcija nije uspjela, izvršena je predautorizacija koja će se stornirati u najkraćem mogućem roku.
Molimo pokušajte ponovno. Ako i dalje imate problem, promijenite preglednike, kreditnu karticu ili pokušajte s drugim računalom/mobitelom.
Ako je Vaša kupnja i dalje neuspješna, nažalost morat ćete kupiti karte izravno na našim lokalnim prodajnim mjestima.
Molimo za strpljenje jer svakodnevno zaprimamo mnogo zahtjeva za povrat. Ne brinite, povrat novaca Vam je odobren te će vam uskoro biti i izvršen. Zahvaljujemo na razumijevanju.
Reklamaciju možete poslati pismenim putem na e-mail adresu vasemisljenje@jadrolinija.hr
Prava putnika određena su Uredbom 1177/2010. Europskog parlamenta i vijeća od 24. studenog 2010. godine o pravima putnika kada putuju morem ili unutarnjim plovnim putovima i izmjena Uredbe 2006/2004 i možete ih pronaći na linku.
Kao vlasnik otočne iskaznice, studentske isprave (x-ice) ostvarujete pravo na povlašteni prijevoz sukladno Zakonu o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu. Svoja prava prilikom kupovine karte možete ostvariti samo uz predočenje važeće otočne iskaznice. Istu ste dužni predočiti i prilikom ukrcaja.
Ako ostvarujete pravo na besplatan prijevoz, karta će Vam se izdati direktno na ukrcaju na brod očitanjem Vaše otočne iskaznice. Isključivo u slučaju tehničkih problema s čitačima na brodu, besplatna karta izdat će se u agenciji.
U slučaju da Vam je otočna iskaznica, x - ica oštećena, dužni ste se javiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet i ishoditi novu iskaznicu.
Registrirao sam svoju otočnu iskaznicu na web stranici ili mobilnoj aplikaciji, ali sam dobio novu otočnu iskaznicu i ne mogu ostvariti svoje pravo na povlašteni prijevoz.
Staru otočnu iskaznicu potrebno je izbrisati, a novu ponovo registrirati na svom profilu.
Putnu kartu izdanu temeljem otočne iskaznice za putnika, otočne iskaznice za vozila i vinjete, studentske isprave (x - ice) može koristiti isključivo i jedino korisnik iskaznice/isprave.
U slučaju utvrđene zlouporabe otočne iskaznice za putnika, otočne iskaznice za vozila i vinjete, studentske isprave (x - ice), korisniku će se ista rješenjem Ministarstva mora, prometa i infrastrukture deaktivirati na razdoblje od 6 mjeseci, a u slučaju ponovljene zlouporabe i trajno oduzeti prava na povlašteni prijevoz.
Kartu na brodu možete kupiti samo iznimno, u slučaju kada agencija ne radi. Preporučujemo kupnju putem mobilne aplikacije mJadrolinija ili putem web stranice www.jadrolinija.hr.
Dozvoljen je prijevoz kućnih ljubimaca i to pasa, mačaka, ptica i ostalih malih životinja na trajektima i brodovima uz obavezan boravak na otvorenoj palubi. Prijevoz kućnih ljubimaca na lokalnim linijama je besplatan.
Ove životinje mogu se prevoziti samo tako da ne predstavljaju opasnost ili smetnju za putnike ili brod. Vlasnici, odnosno pratitelji tih životinja preuzimaju rizik za putovanje kućnihljubimaca i moraju sami o njima voditi brigu (hrana, piće, higijene i ostale potrebe), a odgovorni su za sve eventualne štete nanesene putnicima, posadi ili brodu. Psi na brodu moraju imati brnjicu (izuzev psa pomagača) i voditi se na povodniku.
Dozvoljen je prijevoz malih kućnih ljubimaca u salonima, isključivo u torbi za nošenje i prijevoz kućnih ljubimaca maksimalnih dimenzija 45 x 35 x 25 cm s vodonepropusnim dnom. Ukupna težina torbe s kućnim ljubimcem ne smije prelaziti 8 kg. Torba se mora držati ispod sjedala ili u krilu, a jednom putniku dozvoljava se samo jedna torba s kućnim ljubimcem. Prijevoz malih kućnih ljubimaca je besplatan.
Za sve ostale kategorije kućnih ljubimaca zabranjuje se prijevoz katamaranima.
U slučaju prigovora putnika na ponašanje životinja smještenih u salonu, zapovjednik ima pravo iskrcati vlasnika i životinju problematičnog ponašanja u prvoj luci pristajanja, bez prava na povrat novaca.
Na brodovima na lokalnim linijama dijete do 12 godina ne može samostalno putovati. Kartu za dijete prodati ćemo Vam samo uz kartu za odraslu osobu ili dokaz da odrasla osoba koja putuje s djetetom posjeduje putnu kartu .
Putnik koji izgubi putnu kartu nema pravo ni na kakvu naknadu, niti može dobiti duplikat putne karte koji bi putnu kartu mogao zamijeniti.
Grupe putnika na lokalnim linijama mogu koristiti samo popuste predviđene Zakonom o povlasticama u unutarnjem putničkom prometu za grupna putovanja učenika i studenata.
Cjenik za prijevoz robe objavljen je na našim web stranicama. Jedinice mjere su 100 kg ili 1 m3 uz napomenu da se sva roba koja je teža od 200 kg naplaćuje prema cjeniku za svakih 100 kg, kao i roba koja zauzimanja manje prostora od 1 m3 (npr. pisma, manje kutijice, lijekovi i drugo).
Call centar - 072 30 33 37
Cijena poziva s fiksne mreže je 0,03 EUR/min (0,23 HRK/min).