Jadrolinija

Pretraži red plovidbe i kupi kartu online!

Pitanja i odgovori - lokalne linije
   
  1. Koja je razlika u trajektnim, brodskim i brzobrodskim linijama?

     Prijevoz vozila moguć je samo na trajektnim linijama dok se na brodskim i brzobrodskim linijama (katamaranima) prevoze samo putnici.

  2. Kupio sam kartu elektroničkim putem. Moram li je printati?

    Kartu ne morate printati. Možete ju imati i na zaslonu mobilnog telefona, ali ju svakako pripremite prije ukrcaja.

  3. Što moram imati prilikom kupnje karte za vozilo?

    Bilo da kartu kupujete elektroničkim putem ili u agenciji, pripremite prometnu dozvolu jer je upis određenih podataka obavezan.

  4. Postoji li rezervacija na lokalnim linijama?

    Prodaja karata za određeno vrijeme polaska vrši se na svim brzobrodskim linijama za putnike, te na sljedećim državnim trajektnim linijama za vozila:

    602 Split – Vis
    604 Split – Vela Luka (Korčula) – Ubli (Lastovo)
    606 Trogir (Soline) – Drvenik Veli – Drvenik Mali
    633 Ploče – Trpanj (Pelješac)
    635 Split - Stari Grad
    636 Split - Rogač
    638 Makarska - Sumartin
    401 Zadar (Gaženica) - Ist - Olib - Silba - Premuda - Mali Lošinj
    433 Zadar (Gaženica) - Rivanj - Sestrunj - Zverinac - Molat - Ist
    434 Zadar (Gaženica) - Brbinj(Dugi otok)
    435 Zadar (Gaženica) - Bršanj (Iž) - Rava - Mala Rava
    532 Šibenik - Zlarin -Obonjan - Kaprije - Žirje
    338 Valbiska (Krk) - Lopar (Rab)


    Savjetujemo da putnu kartu kupite ranije kako biste bili sigurni da ćete putovati upravo onda kada želite, a u luku je potrebno doći najkasnije do 45 minuta prije polaska trajekta.

    Korisnici prepaid i postpaid kartica mole se da na ovim linijama putne karte kupe na vrijeme putem nekog od prodajnih kanala Jadrolinije.

    Dolaskom u luku, lučki redari osigurat će Vam nesmetan ulazak na trajekt sukladno putnoj karti, odnosno rezervaciji.

    Za linije bez rezervacije (karte imaju samo datum polaska) ukrcaj se temelji na redoslijedu dolaska u luku, a vaša karta vrijedi za jedno  putovanje odabrane linije do datuma koji je naveden na karti. Na tim linijama ne garantiramo ukrcaj u željeno vrijeme, stoga preporučujemo dolazak u luku 1 - 2 sata prije željenog vremena isplovljavanja, a za neke linije za vrijeme turističke sezone i ranije. Važno je informirati se na vrijeme.

  5. Gdje se mogu informirati o linijama (cijene, redovi plovidbe, pravilnici)?

    Molimo provjerite naše redove plovidbe, cijene i ostale informacije online, na našoj web stranici www.jadrolinija.hr.

    Garantiramo za točnost samo onih podataka objavljenih na našoj web stranici.

    Karte možete kupiti izravno putem našeg online sustava za kupnju ili putem aplikacije mJadrolinija.

    Naplata će biti provedena samo nakon što unesete podatke o kreditnoj kartici. Sustav možete koristiti i za istraživanje opcija i cijena putovanja.

  6. Mogu li zamijeniti prijevoznu kartu?

    Ne možemo raditi izmjene na kartama lokalnih linija.

    Možemo ih samo stornirati te izvršiti povrat novaca na kreditnu karticu, uz 10% odstupnine.
    Karte koje želite stornirati pošaljite na mail: booking@jadrolinija.hr i zatražite povrat.

    Isto možete izvršiti i direktno u agencijama Jadrolinije. Storniranje putne karte uz 10% odstupnine moguće je samo za važeće karte.

    Ako na linijama bez rezervacije želite putovati ranije od datuma na karti, nije potrebno vršiti zamjenu – karta vrijedi sve do datuma polaska.

  7. Putovat ću s rent-a-car vozilom i još uvijek ne znam registraciju, a želim kupiti kartu.

    U tom slučaju prilikom kupnje karte pod registraciju upišite riječ „rental“.

  8. Promijenio sam vozilo ili registraciju, a putujem na lokalnoj liniji. Moram li mijenjati kartu?

    Nije potrebno mijenjati vozilo niti registarsku oznaku  automobila na lokalnim linijama, ako je vozilo u istom cjenovnom rangu kao i na kupljenoj karti. Ako ste u mogućnosti isprintati kartu kupljenu putem weba ili mobilne aplikacije, registraciju možete izmijeniti i sami. Ako ste kartu kupili na prodajnom mjestu Jadrolinije za svaku izmjenu molimo obratite se u agenciju.

    Ako je vozilo veće od navedenog prilikom kupnje karte, na linijama bez rezervacije nadoplatu možete izvršiti direktno u agenciji, u luci ukrcaja. Na linijama s rezervacijom također možete zamijeniti kartu u luci ukrcaja (u ovom slučaju bez obračuna odstupnine), no samo ako ima dovoljno slobodnih kapaciteta. Stoga, posebice u sezoni, preporučujemo storniranje karte i kupovinu nove karte.

  9. Kako mogu otkazati prijevoznu kartu?

    Karta se može otkazati samo u roku valjanosti, odnosno do vremena polaska naznačenog na karti za linije s rezervacijom, a na linijama bez rezervacije do posljednjeg polaska broda u roku valjanosti prijevozne karte. Odstupnina za storniranje karte iznosi 10%.

    Otkazivanje možete izvršiti izravno u našim agencijama ili možete poslati e-mail na: booking@jadrolinija.hr i zatražiti otkazivanje karata.

    Napominjemo da obratite pažnju na radno vrijeme kako bi Vaša karta bila otkazana na vrijeme.

    Ostale uvjete otkazivanja možete pronaći na linku

  10. Mogu li ukrcati bicikl na katamaran ?

    Bicikli nisu dopušteni na našim katamaranima, osim na linijama 9811S Dubrovnik – Korčula – Hvar – Bol - Split i 9604S Split - Hvar, ali samo ako su sklopivi i u torbama za prijenos bicikla. Tada se naplaćuju kao dodatna prtljaga.

  11. Plaća li se cijena za bicikl na trajektnim linijama ako je na krovu vozila ili na nosačima iza vozila?

    Na trajektnim i brodskim linijama cijena za bicikl naplaćuje se sukladno tarifi (osim na brodskoj liniji 409 gdje prijevoz bicikli nije dozvoljen). Nošenje rastavljene bicikle u salone ili na palube ( osim u kompletno zatvorenoj torbi) nije dozvoljeno, odnosno podliježe naplati na isti način kao bicikle u garaži

    Ukoliko je bicikl na krovu vozila, ne naplaćuje se dodatno, ali ga je potrebno prijaviti kao dodatnu visinu prilikom kupovine karte zbog prostora na trajektu. Ukoliko je bicikl na nosačima iza vozila prijavljuje se ukupna dužina (vozilo + bicikl), te ako ista  prelazi 5 m dužine, obavezni ste kupiti kartu za osobno vozilo preko 5 m dužine. Nepravilno deklariranim vozilima ne garantiramo ukrcaj.

  12. Imam teret na krovu vozila, plaćam li za njega dodatnu cijenu?

    Ukoliko teret po dužini ne prelazi duljinu vozila, ne plaća se posebno. Ukoliko teret prelazi duljinu vozila za svaki metar plaća se cijena za jednu tonu.

     

  13. Neuspjela kupnja – skinuta su mi sredstva s kartice, a kartu nisam dobio na e-mail niti u izborniku „Moje karte“?

     Nažalost, Vaša transakcija nije uspjela, izvršena je predautorizacija koja će se stornirati u najkraćem mogućem roku. 

    Molimo pokušajte ponovno. Ako i dalje imate problem, promijenite preglednike, kreditnu karticu ili pokušajte s drugim računalom/mobitelom.
    Ako je Vaša kupnja i dalje neuspješna, nažalost morat ćete kupiti karte izravno na našim lokalnim prodajnim mjestima.

  14. Povrat na moju karticu još nije izvršen iako je odobren.

    Molimo za strpljenje jer svakodnevno zaprimamo mnogo zahtjeva za povrat. Ne brinite, povrat novaca Vam je odobren te će vam uskoro biti i izvršen. Zahvaljujemo na razumijevanju.

  15. Želim uložiti reklamaciju.

    Reklamaciju možete poslati pismenim putem na e-mail adresu vasemisljenje@jadrolinija.hr

  16. Koja su moja prava kao putnika?

    Prava putnika određena su Uredbom 1177/2010. Europskog parlamenta i vijeća od 24. studenog 2010. godine o pravima putnika kada putuju morem ili unutarnjim plovnim putovima i izmjena Uredbe 2006/2004 i možete ih pronaći na linku.

  17. Vlasnik sam otočne iskaznice/studentske isprave (x-ice). Koja su moja prava?

    Kao vlasnik otočne iskaznice, studentske isprave (x-ice) ostvarujete pravo na povlašteni prijevoz sukladno Zakonu o prijevozu u linijskom i povremenom obalnom pomorskom prometu. Svoja prava prilikom kupovine karte možete ostvariti samo uz predočenje  važeće otočne iskaznice. Istu ste dužni predočiti i prilikom ukrcaja.

    Ako ostvarujete pravo na besplatan prijevoz, karta će Vam se izdati direktno na ukrcaju na brod očitanjem Vaše otočne iskaznice. Isključivo u slučaju tehničkih problema s čitačima na brodu, besplatna karta izdat će se u agenciji.

    U slučaju da Vam je otočna iskaznica, x - ica oštećena, dužni ste se javiti Agenciji za obalni linijski pomorski promet i ishoditi novu iskaznicu.

  18. Registrirao sam svoju otočnu iskaznicu na web stranici ili mobilnoj aplikaciji, ali sam dobio novu otočnu iskaznicu i ne mogu ostvariti svoje pravo na povlašteni prijevoz.

    Staru otočnu iskaznicu potrebno je izbrisati, a novu ponovo registrirati na svom profilu.

  19. Mogu li svoju otočnu iskaznicu ustupiti nekome?

    Putnu kartu izdanu temeljem otočne iskaznice za putnika, otočne iskaznice za vozila i vinjete, studentske isprave (x - ice) može koristiti isključivo i jedino korisnik iskaznice/isprave.

    U slučaju utvrđene zlouporabe otočne iskaznice za putnika, otočne iskaznice za vozila i vinjete, studentske isprave (x - ice), korisniku će se ista rješenjem Ministarstva mora, prometa i infrastrukture deaktivirati na razdoblje od 6 mjeseci, a u slučaju ponovljene zlouporabe i trajno oduzeti prava na povlašteni prijevoz.

  20. Mogu li kupiti kartu na brodu?

    Kartu na brodu možete kupiti samo iznimno, u slučaju kada agencija ne radi. Preporučujemo kupnju putem mobilne aplikacije mJadrolinija ili putem web stranice www.jadrolinija.hr.

  21. Mogu li putovati s kućnim ljubimcem ?

    Dozvoljen je  prijevoz kućnih ljubimaca i to pasa, mačaka, ptica i ostalih malih životinja.

    Ove životinje mogu se prevoziti samo tako da ne predstavljaju opasnost ili smetnju za putnike ili brod. Vlasnici, odnosno pratitelji tih životinja preuzimaju rizik za putovanje kućnihljubimaca i moraju sami o njima voditi brigu (hrana, piće, higijene i ostale potrebe), a odgovorni su za sve eventualne štete nanesene putnicima, posadi ili brodu. Psi na brodu moraju imati brnjicu (izuzev psa pomagača) i voditi se na povodniku.

    Dozvoljen je prijevoz malih kućnih ljubimaca u salonima, isključivo u torbi za nošenje i prijevoz kućnih ljubimaca maksimalnih dimenzija 45 x 35 x 25 cm s vodonepropusnim dnom. Ukupna težina torbe s kućnim ljubimcem ne smije prelaziti 8 kg. Torba se mora držati ispod sjedala ili u krilu, a jednom putniku dozvoljava se samo jedna torba s kućnim ljubimcem. Prijevoz malih kućnih ljubimaca je besplatan.

    Za sve ostale kategorije kućnih ljubimaca zabranjuje se prijevoz katamaranima, ako nisu zadovoljeni tehnički uvjeti na brodu, odnosno boxevi na otvorenim palubama na katamaranima (koji se rezerviraju i naplaćuju). Na trajektima je prijevoz besplatan uz obavezan boravak na otvorenoj palubi.

    U slučaju prigovora putnika na ponašanje životinja smještenih u salonu, zapovjednik ima pravo zatražiti da se životinja problematičnog ponašanja smjesti u box na otvorenoj palubi na katamaranima, ako ima slobodnih mjesta, odnosno na otvorene palube na trajektima.  Ako nema slobodnih mjesta u boxevima, zapovjednik ima pravo iskrcati vlasnika i životinju problematičnog ponašanja u prvoj luci pristajanja, bez prava na povrat novaca.

  22. Može li brodom dijete putovati samo?

    Na brodovima na lokalnim linijama dijete do 12 godina ne može samostalno putovati. Kartu za dijete prodati ćemo Vam samo uz kartu za odraslu osobu ili dokaz da odrasla osoba koja putuje s djetetom posjeduje putnu kartu .

  23. Izgubio sam kartu. Mogu li dobiti duplikat?

    Putnik koji izgubi putnu kartu nema pravo ni na kakvu naknadu, niti može dobiti duplikat putne karte koji bi putnu kartu mogao zamijeniti.

  24. Postoji li popust za grupno putovanje?

    Grupe putnika na lokalnim linijama mogu koristiti samo popuste predviđene Zakonom o povlasticama u unutarnjem putničkom prometu za grupna putovanja učenika i studenata.

  25. Kako se određuje cijena prijevoza robe na trajektnim linijama?
  26. Cjenik za prijevoz robe objavljen je na našim web stranicama. Jedinice mjere su 100 kg ili 1 m3 uz napomenu da se sva roba koja je teža od 200 kg naplaćuje prema cjeniku za svakih 100 kg, kao i roba koja zauzimanja manje prostora od 1 m3 (npr. pisma, manje kutijice, lijekovi i drugo).

     

       
       
       
lijevi kantun footer
Ovo je službena stranica Jadrolinije. Jadrolinija jamči za točnost podataka samo na svojoj stranici. Red plovidbe podložan je promjenama.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se konfigurirati u vašem web pregledniku. Više informacija o kolačićima možete pročitati ovdje. Za nastavak korištenja web stranice JADROLINIJA.HR kliknite na gumb „Slažem se“.

Slažem se