Jadrolinija
Online Booking

Pretraži red plovidbe i kupi kartu online!

Online kartu nije moguće kupiti na datum putovanja za brzobrodske linije.
 Opći uvjeti -  međunarodne linije

Itinerar

Brodar Jadrolinija zadržava pravo izmjene reda plovidbe bez prethodne najave i zadržava pravo opozvati ili izmijeniti svako putovanje u slučaju više sile, tehničkih ili bilo kojih drugih razloga te otklanja sa sebe odgovornost za posljedice nastale zbog kašnjenja broda u liniji iz bilo kojih razloga.

Ugovor o prijevozu

Ugovor o prijevozu smatra se zaključenim kada putnik kupi putnu kartu za osobe ili vozilo. Kupnjom putne karte putnik se obvezuje na prihvaćanje u cjelosti uvjeta Jadrolinije o prijevozu. Putnik ima pravo na osnovu putne karte na prijevoz brodom, samo na relaciji na koju se karta odnosi. Putna karta glasi na ime i ne može se prenijeti na drugu osobu.

Putne isprave

U pogledu putnih isprava na međunarodnim linijama, putnik je dužan pridržavati se zakonskih propisa kao i propisa vlasti one zemlje iz koje dolazi i u koju putuje, a mora pokazati ispravu koja se za to traži na svaki zahtjev agencije ili kontrolnih službi. Putnik nema pravo niti u jednom slučaju na nikakvu odštetu, niti na povrat prevoznine, ako mu vlasti zbog neispravne putne isprave ne dozvole ukrcaj ili iskrcaj.
Sva vozila moraju imati originalne dokumente, a rent-a car vozila originalni ugovor o najmu, te originalnu ili presliku prometne dozvole.

Ukrcaj

Putnici na međunarodnim linijama dužni su se javiti lučkoj agenciji najkasnije 2 sata (grupe najkasnije 3 sata) prije polaska broda, u protivnom Jadrolinija pridržava pravo storna rezervacije bez povrata novca. Ukrcaj počinje 2-3 sata prije polaska broda u početnim lukama ili neposredno nakon iskrcaja u među lukama.
Jadrolinija ne garantira ukrcaj nepravilno deklariranim vozilima bez obzira na posjedovanje putne karte.

Popusti

Kod istovremene kupovine polazno-povratne karte odobrava se 20% popusta na povratno putovanje osim kod posebnih ponuda. Djeca do 3 godine starosti ostvaruju pravo na 100% popusta na prijevoz ukoliko ne koriste vlastiti krevet. Djeca od 3 do navršenih 12 godina ostvaruju pravo na 75% popusta. Na brodovima Jadrolinije ne može samostalno putovati dijete do 12 godina starosti, već mora biti u pratnji odrasle osobe.
Popusti nisu kumulativni i ne odnose se na prehranu, niti na pristojbe.

Cjenik i uvjeti za grupe (minimun 15 osoba) - na upit

Odustajanje od putovanja i povrat novca

Otkaz putovanja ili djelomični otkaz prijevoznih usluga obavezno se prijavljuje do polaska broda Jadroliniji. Kod povrata novca obračunava se odstupnina:

1. do polaska broda  odstupnina
  22 ili više dana  10% 
  8 - 21 dan  20% 
  1 - 7 dana 30% 
  na dan polaska broda 100%

2. Uplaćeni iznos za hranu vraća se bez odbitka.
3. Ukoliko putnik tijekom putovanja odustane od putovanja u međulukama, ili ne otkaže putovanje do polaska broda ili se ne ukrca na brod, obračunava se odstupnina 100%.

Ukoliko putnik želi promijeniti datum putovanja bit će mu dozvoljena jedna promjena prijevozne karte bez odbitka osim na dan putovanja za teretna vozila.

Reklamacije

Reklamacije na putnu kartu priznaju se samo prilikom izdavanja putne karte. U svezi svog putovanja putnik se ima pravo žaliti najkasnije 15 dana nakon završenog putovanja i to u pisanom obliku.

Vozila bez putnika

Jadrolinija ne odgovara za štetu nastalu prilikom ukrcaja/iskrcaja vozila bez putnika.

Plaćanje na brodu

Plaćati se, osim gotovinom, može čekovima građana koje izdaju banke u Republici Hrvatskoj, te karticama AMERICAN EXPRESS, DINERS i VISA.

Upozorenje

Pristup vozilu za vrijeme putovanja moguć je samo uz dozvolu odgovorne osobe. Zabranjeno je unošenje zapaljivih i eksplozivnih tvari na brod.

Odgovornost

Brodar ima ograničenu odgovornost u slučaju smrti ili tjelesne ozljede putnika, a štetu isplaćuje u iznosu utvrđenom Pomorskim zakonom Republike Hrvatske. Brodar odgovara za oštećenje ili gubitak vrijednih predmeta, dokumenata i vrijednosnica samo ako su bili pohranjeni u brodskom uredu (uz predočenje potvrde o pohrani).

Prijevoz kućnih ljubimaca

Zabranjuje se prijevoz živih životinja, izuzev kućnih ljubimaca (psi, mačke i ptice). Za pse i mačke vlasnici moraju imati uvjerenje o obveznom cijepljenju. Psi moraju nositi brnjicu (izuzev psa vodiča slijepe osobe) i voditi se na povodniku, mačke u kutijama, a ptice u kavezu i prevoze se besplatno. Ne smiju se unositi u zatvorene prostorije za putnike (avio sjedala. salone, restorane, toalete). Psima je dozvoljen ulaz u kabine isključivo ako je karta kupljena za cijelu kabinu a ne po ležaju. Psi vodiči slijepih osoba mogu se zadržavati u svim prostorijama predviđenim za putnike.

Doplaci i kazne

U skladu sa člancima 33 i 36 Pravilnika o prijevozu putnika, putnik plaća doplatu ili kaznu:

1. Ako se putnik zatekne bez putne karte, a da se on sam nije odmah po ukrcaju prijavio u brodski ured, izdat će mu se putna karta i naplatiti u dvostrukom iznosu u odnosu na redovitu.
2. Kada se putnika zatekne na brodu bez karte, a ne može se sa sigurnošću ustanoviti u kojoj se luci ukrcao, naplatit će mu se dvostruka prevoznina od ishodišne luke broda.


JADROLINIJA ZADRŽAVA PRAVO PROMJENE OBJAVLJENIH CIJENA.
   

   
       
       
       
 Kontakt
JADROLINIJA
Riva 16, 51 000 Rijeka, Hrvatska
Telefon:
Centrala +385 51 666 111
Prodajna mjesta/agencije
Fax: +385 51 213 116
e-mail
Ostale informacije
 
RED PLOVIDBE - GOVORNI AUTOMAT
tel: 060 321 321

Cijena: 1,74 kn/min (fiksni), 2,96 kn (mobilni)
PDV uključen
HT d.d., Roberta Frangeša Mihanovića 9, Zagreb
0800 1234 (info broj za usluge s posebnom tarifom)
Pratite najnovije vijesti putem RSS feeda

lijevi kantun footer
Ovo je službena stranica Jadrolinije. Jadrolinija jamči za točnost podataka samo na svojoj stranici. Red plovidbe podložan je promjenama.

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se konfigurirati u vašem web pregledniku. Više informacija o kolačićima možete pročitati ovdje. Za nastavak korištenja web stranice JADROLINIJA.HR kliknite na gumb „Slažem se“.

Slažem se